От много време насам имам посещения с Avg. Visit Duration 0 секунди. Проблемът е, че като % от общите варират от 10-15% на сайт до 80-85%. Явно, че е бъг, защото кривата на нулевите посещения следва абсолютно точно кривата на общите посещения, обаче нулевите данни свалят общите показатели на сайта като баунс рейт (там всъщност го вдигат като %), време за престой, страници на посещение и т.н.

Според една статия

To calculate how long a user is on a page, Google needs two data points. It needs the time when a page was loaded (which in our case it has) and the time when a subsequent page was requested from the site (which it does not have). So, in lieu of that last piece of data, Google classifies these Bounce visits as 00:00:00 in length.*

С други думи всички 100% баунс рейт визити се отчитат като посещения с нулева продължителност.

Обикновено този трафик не купува и няма особени ползи за вашия сайт и както писах вече, изкривява статистиките. Може да го изключите, като за целта създаете нов сегмент от Advanced Segments (съжалявам, аналитиксът ми е на английски) -> New Custom Segment. В Name давате име на сегмента. По долу include -> Time on Page -> Greater tnan -> 0. След което натискате Test Segment и трябва да се получи нещо такова:

Ако има някакви цифри, значи сте минали всичко нормално и давате Save segment и сте в джаза. Сега вече с помощта на този сегмент, ще може да разглеждате “добрите” посещения на Вашия сайт.

* Линк не мога да дам, тъй като сайтът вече го няма, а инфото съм изровил от архива.